יום הולדת קריוקי לילדים

קריוקי לילדים, השאלה הכי נפוצה בקריוקי לילדים

פעמים רבות מתקשרים אליי לקוחות ושואלים, ספק מבקשים, לדעת לאיזה גיל הפעילות הזו מתאימה, אני מקבל פניות מאמהות (לרוב אימהות) שרוצות לקיים יום הולדת עם קריוקי לילדים לבני 8 ו-9 (כיתות ב', ג'), לאחר פעם אחת, בה שכנעה אותי אמא אחת לבוא לקיים את הפעילות שלי לבן שלה שהיה בכיתה ב', החלטתי שיותר אני לא לוקח ימי הולדת לגילאים האלו (למרות שאפשר היה להוציא מזה פרנסה והילדים די נהנו).

הסיבה נעוצה בכמה משתנים מאוד ברורים כדי שהעניין יהיה מוצלח וראוי למסיבת יום הולדת קריוקי לילדים .

האחת היא שקריוקי דורש יכולת קריאה גבוהה, כי צריך לזכור שמי ששר צריך גם להקשיב למוסיקה ולהתאים את הקצב, גם לקרוא את המילים של השיר ובאותו זמן לשיר אותו. וגם להופיע בפני כל חבריו לכיתה. למבוגרים שבינינו זוהי פעולה פשוטה לאחר מיומנות של שנים רבות בקריאה, אבל לילדים שרק למדו לקרוא לפני שנה או שנתיים זה כמעט בלתי אפשרי וגורם לתסכול רב כשזה לא מצליח.

השנייה היא ש קריוקי לילדים בבסיסו הוא מסיבת יום הולדת, ומבוסס על ריקודים ומוסיקה של תקליטן ולכן מתקבל טוב כשהילדים כבר מרגישים גדולים (ומתחילים את גיל ההתבגרות) ורוצים מסיבה כמו של הגדולים עם מוסיקה, תאורה הגברה ובעיקר בלי מבוגר אחראי שיציק להם.

ושלישית, הילדים חייבים להכיר ולהיות מעורבים מוסיקלית, גם שתהיה להם מוסיקה שהם אוהבים וגם שיכירו מספיק שירים, הן ישנים והן חדשים, שיוכלו לבחור מתוך הרפרטואר הקיים ברשימת השירים של הקריוקי, צריך לזכור שגם הקטנים שאוהבים מוסיקה בדרך כלל אוהבים שניים שלושה שירים שמתאימים לגילם (פסטיגל, יובל המבולבל או סבא טוביה).

לסיכום

קריוקי לילדים היא פעילות מאוד מומלצת ומוצלחת ליום הולדת לילדים וכדאי להתחיל לחשוב בכיוון של גיל 10 ומעלה, כי טוב לקיים את הפעילות הזו עבור כיתות ה',ו'. שם מובטחת הצלחה כמעט ודאית.

אני רוצה לתת לך במתנה את 10 העצות שכל אחד חייב לדעת כדי שהאירוע הבא שלך יהיה הצלחה מסחררת,

כל מה שאני צריך זה את השם שלך וכתובת המייל, ואני בטוח שזה יהיה יעיל עבורך

ואנחנו בודאי נתראה באירוע הבא שלך שיהיה מוצלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן