תקליטן לחתונה - גיא שלזינגר

תקליטן לחתונה שלכם! – 10 הכללים לבחירה נכונה

איך לבחור תקליטן לחתונה שלכם בצורה הטובה ביותר

למצוא תקליטן לחתונה שיהיה בדיוק מה שאתם מחפשים  זו משימה מורכבת, אי אפשר לטעום את המסיקה או לראות אותה ותקליטן טוב יודע שכל אירוע נראה ונשמע אחרת.

המרכיב הכי מסובך בבחירת אנשי המקצוע לחתונה הוא תקליטן לחתונה

או די ג'יי, הוא היחידי שתוכלו לדעת אם בחרתם נכון רק! בזמן האירוע שלכם.

קבלו את עשרת הטיפים איך לבחור תקליטן לחתונה:

1חפשו מקצוען, אחד כזה שבא עם אהבה למוסיקה ולקהל, שיש

מאחוריו הרבה שנות נסיון ועבר מאות אירועים. הוא כבר יודע איך להתנהג בכל סיטואציה באירוע והוא מנגן את המוסיקה שלו תוך כדי התמסרות מוחלטת לאירוע שלכם ולחגיגה שלכם.

 למרות שהוא לא אחד מהאורחים שלכם הוא אחד האנשים הכי חשובים במסיבה, לפחות הלילה  god is a dj .

או לפחות כדאי שאלוהים יהיה איתו במסיבה …


2.  תרגישו ביטחון, התקליטן שלכם חייב לתת לכם ביטחון שהכל בסדר ולפחות בעניין המסיבה הדברים נמצאים בשליטה. תפקידכם באירוע הוא להנות, לרקוד ולשמוח עם החברים שלכם והמשפחה שלכם. חפשו די ג'יי שתרגישו איתו בטוחים שכך יהיה.


3.  אל תלכו לראות אותו באירוע !

אין לכם מה לעשות שם, זה אירוע של מישהו אחר, עם קהל אחר ובמקום אחר מהאירוע שלכם, אם בחרתם טוב את הדי ג'יי שלכם אז אתם יודעים שבכל אירוע הוא מנגן אחרת ומתאים את עצמו לקהל הנמצא במקום והקו המנחה הוא בחירת השירים המיוחדת של הזוג שמתחתן באותו יום.

 אתם לא תראו כלום שיתרום לכם.

 32217_400336272522_5880704_n


4תחליפו תפקידים לרגע עם הזוג שנמצא באולם עוד זמן קצר אתם תהיו שם ….

עוד דבר אחד קטן בעניין ללכת לאירועים של אחרים. כשאתם הולכים לראות את הדי ג'יי באירוע של מישהו אחר הוא לא יכול להתייחס אליכם ברצינות שמגיעה לכם, מה לעשות הוא חוגג עכשיו עם מישהו אחר, אם תבואו לאירוע של אחרים אתם תפריעו למהלך החתונה תפריעו לדי ג'יי ובעיקר לזוג שמתחתן.


5.  פגישות מוסיקה, רוצים לדעת אם הדי ג'יי שלכם מתאים לכם ?

 שבו איתו על מוסיקה כמה שאתם צריכים.

 יש כאלה שישמעו את הדי ג'יי בפגישה ראשונה ואחרי רבע שעה יאמרו:

"הבנתי נשמע אחלה, בוא נסגור", ויש כאלה שישבו והפגישה תהפוך להיות דיון על החיים דרך השירים והתקופות והיא תיקח ערב שלם, זה בסדר גמור, תרגישו הכי נעים שבעולם זה היום החשוב בחייכם וזכותכם לעצב את החתונה שלכם כמו שאתם חושבים לנכון.


6.  אל תתפתו לאנשי מכירות, בהרבה מקרים אנשי מכירות מוצלחים עושים את כל התהליך והדי ג'יי רק מגיע לחתונה, במקרים אחרים הדי ג'יי הוא איש מכירות מעולה אבל די ג'יי קצת פחות טוב (אני נזהר …),

 שימו לב לעניין הזה, אתם לא הולכים לקנות מנוי לעיתון, לא תוכלו לבטל את העסקה באמצע החתונה ולומר: " השירות לא לטעמי אני רוצה מישהו אחר". באירוע זה כבר מאוחר מדי ( אילו היה לי שקל על כל פעם ששמעתי על זוגות שהגיעו לחתונה של עצמם ולא נהנו בגלל בחירה גרועה של די ג'יי).


7.  הדי ג'יי שלכם יכול להציל את האירוע , כבר היו מקרים מעולם שהיו נפילות קטנות במהלך האירוע, בעיות בחופה, אמא שמתרגשת יותר מדי, כוס שלא נשברת, או חס וחלילה אוכל לא טעים כי השף הקבוע חולה באותו יום.

 את כל זה הקהל שלכם ישכח מאוד מהר אם תהיה לו מוסיקה טובה, אווירה טובה, ( קצת אלכוהול אף לא מזיק …) ומסיבה מוצלחת.

בחירה נכונה של תקליטן לחתונה שלכם יכולה לעשות את המסיבה.

הפוך זה לא עובד!

 גם אם העיצוב באולם מהמם, קבלת הפנים מרגשת וטעימה, האוכל גורם לאנשים ללקק את האצבעות והכלה יפה מתמיד …..

אם הדיג'יי שלכם לא יודע לעבוד ולנצל את כל הקסם שנוצר מתחילת האירוע, לא יעזור כלום. הקהל שלכם לא יישאר כי לא נעים לו.

 קהל שלא נעים לו הולך הביתה!


8.  חפשו בן אדם. יכול להיות שכל ההתקשרות לדי ג'י שלכם היא עד ליום החתונה, ולא יותר מכך.

מניסיוני זה יכול להיות אחרת.

 וזה אולי הטיפ הכי חשוב שיש לי לתת, חפשו מישהו שבסיטואציה אחרת היה יכול להיות חבר שלכם, שאתם יכולים לשוחח איתו על כל נושא שבעולם על כוס קפה, וברוב המקרים זה גם יעבוד מצוין בחתונה שלכם, כי מעבר לזה שהוא די ג'י מקצועי, אז בשילוב של אחלה בן אדם יהיה לו איכפת באופן אישי ממסיבת חתונה שלכם וכשהמסיבה תהיה מוצלחת אתם תדעו למי להודות ואולי גם תרצו להישאר בקשר חברי אחר כך.


9.  חיצוניות , טוב על זה אפשר לכתוב בלוג שלם, יש פה עניין של מיצוב ומיתוג ועיצוב ומסרים שאנחנו רוצים להעביר או רוצים לקלוט.

 מכיוון שעד עכשיו כבר הבנתם שאתם באמת תדעו אם הבחירה של תקליטן לחתונה שלכם הצליחה רק באירוע עצמו, תנסו לפעול לפי סממנים חיצוניים, אבל בזהירות!.

די ג'י שיקרא לעצמו "מוטי המחשמל" יכול מאוד להיות שיחשמל לכם את הערב או במקרה שלי "די ג'יי גיא שלזינגר", רק על פי השם אתם יכולים להניח שמוסיקה בוכרית זה לא תחום ההתמחות שלי, לעומת זאת מוסיקה ישראלית ושנות השמונים והתשעים זה כבר סיפור אחר….


10.  ואחרון חביב, גיבוי, גיבוי, ועוד פעם אחת בשביל החבר'ה גיבוי.

תקליטן לחתונה לא צריך להיות מחברת תקליטנים מאורגנת, כך אתם משלמים לחברה, ובנוסף לתקליטן ובגלל שזו חברה של כמה תקליטנים שצריכים לדאוג לעצמם לעבודה, ההתייחסות שלהם לאירועים היא בכמות ולא תמיד באיכות.

 אתם בסך הכול צריכים תקליטן לחתונה אחת! ושיהיה שלכם לפחות לערב אחד.

 יש רק בעיה אחת קטנה, גם תקליטן לחתונה שלכם הוא בן אדם, והציוד ההשמעה הוא אלקטרוני, ולצערם של כולנו גם זה וגם זה מתקלקל מדי פעם.

 אז לגבי הציוד השמעה חייב להיות לדי ג'י שלכם ערכת גיבוי שנמצאת איתו, אם חס וחלילה משהו קורה, שיהיה לו איך להמשיך את המסיבה, ואם חס וחלילה קרה לו משהו, שיהיה לו חבר טוב (תקליטן לחתונה מקצועי כמובן) באותה רמה ואחריות אישית, שיהיה לו לגיבוי.

 לאנשים רציניים יש תמיד מישהו! במרחק שיחת טלפון.

אני מקווה שהארתי כמה נקודות שתוכלו לחשוב עליהם לגבי איך לבחור תקליטן לחתונה שלכם, כמובן שזה לא הכול וישנם עוד פרטים רבים שחובה לקחת בחשבון בזמן בחירת תקליטן לחתונה.

אם יש משהו שכדאי לזכור או לשים בראש רשימת העדיפויות שלכם בבחירת התקליטן לחתונה שלכם, אז קחו לכם מישהו שייקח אחריות!

 אחד כזה שכבר נמצא מספיק זמן בתחום, ויש לו מספיק ניסיון ואומץ, ומצד שני הוא גם בן אדם איכותי,

 תקליטן לחתונה שלכם הוא המרכיב הכי חשוב בחתונה הזאת, חוץ מכם כמובן!

אשמח לקבל תגובות הצעות ושאלות.

היכנסו לאתר או לפייסבוק

שלכם

גיא שלזינגר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן